Sedlo Čerešňa

Sedlo Čerešňa sa nachádza nad Bardejovskými kúpeľmi a ide o križovatku viacerých turistických trás. Nájdeš tam drevený altánok, v ktorom si môžeš oddýchnuť, domček na strome a veľké ohnisko, kde sa zmestí celá rodina. Po červenej značke je možné od sedla pokračovať až na Stebnícku Maguru. Sedlo Čerešňa je zároveň východzím bodom liečivých singletrackov.

Popis trasy

Túra na Sedlo Čerešňa sa začína v areáli Bardejovských Kúpeľov, cez ktoré ťa prevedie červená turistická značka. Prejdeš okolo kolonády aj Vily Rákoczi, neminieš ani skanzen. Pri kúpalisku pokračuješ po červenej značke smerom hore do lesa, kde ťa čaká trochu náročnejší výstup. Sedlo Čerešňa sa nachádza v nadmorskej výške 516 m n. m., čo znamená, že z kúpeľov je potrebné zdolať nejaké to prevýšenie. Chodník pokračuje krásnym zeleným lesom a približne po kilometri od vstupu do lesa prídeš na Sedlo Čerešňa, kde si môžeš oddýchnuť v altánku, okúsiť útulnosť dreveného domčeka na stromoch či opiecť si čosi dobré pod zub v ohnisku.

Východzí bod: Bardejovské kúpele

bezbariérový prístup ❌

MAPA

Indícia k trezoru

Keď ti v brušku začne vyhrávať,
netreba dlho otáľať!
V lese nájdeš drievka a halúzky,
ohník sa na teba umseje huncútsky.
Poklad nájdeš kúsok ďalej,
len nazri za múry steny hradnej.

Kód: 422

V prípade, že nájdeš trezor prázdny, odfoť sa pri ňom, fotografiu nám pošli správou cez FB Legendarium alebo mailom na sutaz@legendarium.info, a my ti pošleme nálepku poštou.

• Adresa: Bardejovské kúpele
  • GPS: 49°20'7", 21°14'42.62"